FANDOM

Gładki Ruch to najbardziej wyluzowany członek ekipy F.A.S.T. i jeden z wyścigowych ślimaków Tita.

Wygląd Edytuj

Gładki to wysoki, najszczuplejszy z ekipy ślimak. Ma bardzo elastyczne ciało. Jego barwa u góry jest ciemnolawendowa, a na dole zielona. Ma zielone, tak samo jak skorupa oczy. Nosi ciemnozielono-purpurową muszlę wyścigową z numerem 72, która posiada ogromne głośniki, które bardzo często używa Ruch. Nosi on też barwne mini-kości do gry na szyi, ich kolory w serialu i w filmie są inne.

Cechy i osobowość Edytuj

Gładki Ruch jest bardzo wyluzowanym ślimakiem. Bardzo lubi słuchać i puszczać na głośnikach muzykę zespołów, których już nikt nie słucha. Gdy mówi, używa luzackich wyrazów, takich jak np : "joł" albo "ziomki". Gładki uwielbia bogactwo i sławę. Uwielbia diamenty i inne błyskotki. Raz nawet był na chwilę celebrytą, malował gwiazdom paznokcie.

Nasz giętki ślimak  ma wielkie poczucie rytmu. Jest on najlepszym D-J'em w Turbomieście i wszyscy wspaniale bawią się do puszczanej przez niego muzyki. Nawet ludzie, dzięki jego głośnikom słyszą ją i tańczą do rytmu.

Prędkość gładkiego to 7. Na torze jest on zwinny. Jego głośniki przydają się, gdy musi np. przegonić wroga jednym z odgłosów.

GaleriaEdytuj

  • Gładki Ruch - jeden z plakatów z filmu
  • Drugi plakat filmu
  • plakat Gładkiego - Netflix
  • Gładki Ruch w serialu
  • Statystyki Gładkiego - Turbo F.A.S.T.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki